
Segíthetünk?
Itt vagyunk, hogy minden kérdésedre választ kapj!
A gyakran ismételt kérdések
Vásárlás és házhozszállítás
1-2 munkanap alatt házhoz visszük a rendelésed. Ha valamelyik terméknél ez az idő hosszabb, azt külön jelezzük!
Válaszd a mitta.hu/fiokom oldalon a fiók létrehozása gombot, és Facebook, Google-fiókoddal, vagy a megadott adatokkal létrehozzuk a fiókodat!
Leadott megrendelésednél a szállítási cím megváltoztatását e-mailben tudod kérni. Kérjük, a tárgyban tüntesd fel a rendelésazonosító számot.
Általános szállítási címedet a fiókodban tudod megváltoztatni, ha a jövőben másik alapértelmezett címre szeretnéd kapni a rendeléseidet.
Hamarosan ez az online funkciónk is elérhető lesz, addig is ügyfélszolgálatunk áll rendelkezésedre a csomagod szállításával kapcsolatban.
Nem! Nem tárolunk semmilyen kártyaadatot. Fizetéshez csak biztonságos fizetési rendszereket használunk, amiknek a segítségével a kártyaadataid végig a lehető legnagyobb biztonságban vannak.
Ha magyarországi címre kéred a kiszállítást, úgy igen!
Igen, ha több terméket vásároltál, akkor egy nagyobb csomagba fogjuk azokat összekészíteni, és így adjuk fel a futárunknál.
Ha ki szeretnél cseréltetni valamit
Visszaküldés és csere
Ha ilyennel találkozol, írj nekünk a hello@mitta.hu e-mail címre a megrendelési azonosítóddal a tárgyban. Természetesen kicseréljük a terméket, az általad rendelt termékre. Ilyenkor arra kérünk, hogy a terméket és a csomagolását sértetlenül add át a futárnak, a rendelt termék kézbesítésekor.
Reméljük, ilyet sosem tapasztalsz majd, de ha mégis, akkor itt vagyunk és segítünk! Kérjük, írj egy e-mailt a hello@mitta.hu címre, és kollégánk elintézi a cserét!
Hívj minket a +36 30 209 1770 telefonszámon, vagy írj e-mailt a hello@mitta.hu címre!